Wednesday 3 August 2011

happy birthday mum & bestfrenz

assalamualikum .
agak lme x update . hihi mmg mls nk bkak blog sndri .
ariney 4/8/2011 antra ari2 yg b'mkne jgk utk aq cozz ..
ariney beday 2 org yg aq syg .
beday my mum n shahrul rezza . my bestfren :D
pg2 td da cal da wish . hee~
 to mum :)

smOge ma pnjg umo n d'murakan lg rezki .
smoge ma tbh hdpi ujian ini . adik taO ma owg yg plg byk b'korban .
pengorbanan ma sgt2 besa utk kami .
ma x pena m'rungut sket pown .
aslkan ank2 ma ckop sume n smpurna .
thanx ma :) :)
thn jerw dpt bls jsa ma .
kekuatan yg ma ad . xde utk kami adk bradik .
smOge thn bg ma kbhgiaan klurga kita .
insya'allh . 
jasa ma x t'bls . ma sgt2 m'punyai kkuatan yg kami xde .
k'pyhn ma besa kan kami . ksshan cri rzki utk kami .
sgt lua biasa ! adik x kan lpe sume tuh .
ksh idup n pnt lelah ma ngn abh x kan kami lpe kan .
thanks ma . 
ma ratu ati adik n xde sape bole gnti tmpt itu .
smoge ma bgia b'sme2 kluarga kita n cucu2 .
kami syg ma sgt2 .
maafkan adik . adik x jd yg anak yg t'baek .
maafkan adik slalu b'skp kasa ngn ma .
stiap doa adik . adik x lpe kan ma ngn abah .
syg ma sgt2 .. muaxhhhh :)
thanks slame neyh jd pnshat adik .
fhm khendak adik . bg adik kbebasn utk m'mlih kwn n b'gaul .
adik taO ape yg ma nak adlah yg t'baek utk adik .
last word for u .
i miss u .
i love u .
i need u .


<3 <3 <3      


to shahrul rezza :)


epi beday kwn :)
hihihi :D
ko da tua r .
egt x dlu ko slalu ckp mesT ko x lpe beday aq coz beday aq sme ngn mak ko .
hahaha . mmg btol la .
thanks for being my bestfrenz .
thnaks for support me .
ko satu2 nya kwn yg rpt ngn aq tp skunk da laen kan .
mybe coz kte jaoh kot .
x bole nak cte pape sme2 .
epi beday !!!! yeiii
rndu r kat ko . time aq moody . ko slalu wat aq gelak .
ko kco gak aq . dgn trian ko tuh kan . hahahaha
hope ko pnjg umo n b'jye k .
smoge hbgn ko ngn teha kkl k .
aq doakan yg t'baek utk ko .
:)




No comments:

Post a Comment